Team Agromek laver en stærk kampagne for at markedsføre Agromek overfor besøgsmålgrupperne. Dertil kan I som udstillere være med til at markedsføre messen mere personligt over for jeres nuværende og potentielle kunder.
Markedsfør din virksomheds deltagelse og Agromek generelt - både elektronisk og fysisk ved hjælp af hjemmeside, sociale medier og trykt materiale. Alt materiale er gratis og findes i flere sprogversioner.
Til venstre finder I nogle konkrete forslag til markedsføringaktiviteter af Agromek. Vi sender besked til jer, når der kommer flere muligheder i løbet af efteråret.
Kontakt os gerne, hvis I har forslag eller spørgsmål: Kontakt Team Agromek
Agromek er en fagmesse, hvis primære målgrupper er:
Landmand
Direktør
Maskinfører
Driftsleder
Landbrugsmedarbejder/medhjælper
De besøgende repræsenterer især følgende brancher:
Landbrug - Kvæg på fuld tid
Landbrug - Agerbrug og planteavl på fuld tid
Landbrug - Svineproducent på fuld tid
Maskinstationer
Landbrug - Agerbrug og planteavl på deltid
Bygge- og anlægsvirksomheder
Forhandler/importør af maskiner, værktøj og udstyr til landbruget
Rådgivning
Reparatør, mekaniker eller montør
Landbrug - Kvæg på deltid
Alle besøgende får adgang til messen ved at købe billet via agromek.dk eller ved indgangen.
Du har også mulighed for at sende dem en invitationskode, så du betaler for billetten og dine kuner får gratis adgang.
For at optimere udstillernes udbytte af deltagelsen - og af sikkerhedsmæssige årsager - har børn og unge under 16 år ikke adgang til Agromek med mindre de er i følgeskab med voksne faglige besøgende. Børn og unge under 16 år indgår ikke i besøgsopgørelsen.
Unge fra 16 år har adgang til messen, hvis de kommer fra relevante uddannelsesinstitutioner og ledsages af en lærer. For at holde besøg fra denne målgruppe på et rimeligt niveau opfordrer vi udstillerne til at distribuere invitationer til uddannelsessektoren med omtanke.
Vi opfordrer dog til, at man tager pænt imod de unge, som jo repræsenterer fremtidens kunder, vær blot samtidig opmærksom på, at de ikke "stjæler tiden" fra dagens aktuelle og relevante kunder.